کد خبر : 40159
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398 - 15:10

پیام تبریک فرماندارفلاورجان به مناسبت روز جوان

پیام تبریک فرماندارفلاورجان به مناسبت روز جوان

فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام ) و روز جوان را به تمامی جوانان سخت کوش و خلاق شهرستان تبریک گفت.

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان،علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان این روز  را به تمامی جوانان سخت کوش شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان تبریک گفت.
متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:
جوانان به عنوان نیروهای فعال و سرمایه های اجتماعی، محور حرکت جامعه به سوی توسعه وپیشرفت محسوب می شوند. بدون شک جوانان آگاه، خلاق و اندیشمند ایران اسلامی، بزرگترین سرمایه کشور هستند که در ۸ سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بودند و امروز نیز در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار دارند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام ) و روز جوان به تمامی جوانان شهرستان فلاورجان ، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان « رونق تولید» نام گذاری شده است، جوانان برومند شهرستان با عزمی ملی و راسخ و روحیه‌ای سرشار از امید در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید قدم بردارند.
علی ساعدی
فرماندار شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc