کد خبر : 40572
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 10:20

حضور۴ هزار نفر زائر در برنامه های نیمه شعبان بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

حضور۴ هزار نفر زائر در برنامه های نیمه شعبان بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) جشن بزرگ نیمه شعبان در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شهرستان فلاورجان با حضور پرشور ۴ هزار نفر از عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد.

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: جشن نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های اجتماع منتظران ظهور، دعای کمیل، دعای ندبه، برپایی خیمه‌های معرفت و ایستگاه صلواتی در جوار حرم مطهر بقاع شهرستان فلاورجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان فلاورجان گفت: جشن نیمه شعبان در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، نور افشانی و اهدا جوایز به اسامی مهدی و نرجس، در امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شرودان نیز این مراسم همراه با برگزاری دعای کمیل و مولود خوانی، در امامزاده سید محمد(ع) لارگان این جشن در صبح روز نیمه شعبان با برگزاری دعای ندبه و در امامزاده یونس(ع) زازران این برنامه همراه با برگزاری جشن و برنامه های متنوع فرهنگی و نور افشانی برگزار شد.

وی برگزاری نمایشگاه و ارائه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های جشن نیمه شعبان دانست و بیان کرد: به مناسبت ایام نیمه شعبان در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان که دارای ظرفیت و محیط نمایشگاهی است، نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی نیز برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: از برنامه های نیمه شعبان بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان حدود ۴ هزار نفر استفاده کردند.

احمد آزادگی ادامه داد: در این آئین‌ها و برنامه‌های مختلف سعی بر این شد تا در کنار ایجاد فضایی شاد برای شرکت‌کنندگان بتوانیم از فیوضات و برکات این روز مبارک نیز زائرین را بهره‌مند کنیم که این امر گامی مهم در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه محسوب می شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc