کد خبر : 40601
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 8:53

نهضت پیاده رو سازی در شهرکلیشادوسودرجان محله افجد

نهضت پیاده رو سازی در شهرکلیشادوسودرجان محله افجد

شهردار کلیشادوسودرجان :اجرای عملیات پیاده رو سازی تاکنون بالغ بر ۶۰۰ متر مربع ودر کوتاه ترین بازه زمانی در راستای تامین رفاه، آسایش و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل  روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان شهردار کلیشادوسودرجان عنوان کرد: توزیع عادلانه خدمات و محله محور بودن در ارائه خدمات عمرانی شهری از رویکرد های اصلی در شهرداری کلیشادوسودرجان محسوب میشود و به همین منظور نهضت پیاده رو سازی در این محله با مدیریتجهادی به انجام رسید.

دکتراخگر اظهارداشت: اجرای فعالیت های عمرانی شهرداری کلیشادوسودرجان با رویکرد تحقق اهداف توسعه پایدار شهری و اجرای تعهدات با عنوان خدمات محله ای صورت می گیرد و با توجه به این موضوع که بخش عمده ای از مطالبات مردمی محله افجد درباره بهسازی پیاده روها است، درابتدای سال جاری نهضت پیاده روسازی معابرو بلوک فرش تقاطع ها با مدیریت جهادی به اتمام رسید.

وی افزود: هم اکنون شهرداری کلیشادوسودرجان نگاه ویژه ای به ارائه خدمات محله ای دارد تا خواسته های شهروندان در محلات را به بهترین نحو ممکن به اجرا درآورد و به حمد الهی تا کنون گام های بلندی برای توسعه شهر برداشته شده است و آهنگ توسعه و عمران را به صدا درآورده است.

اخگر در پایان گفت: اجرای عملیات پیاده رو سازی تاکنون بالغ بر ۶۰۰ متر مربع ودر کوتاه ترین بازه زمانی در راستای تامین رفاه، آسایش و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد و ادامه خواهد داشت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc