کد خبر : 41190
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 11:49

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم شهرستان فلاورجان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم شهرستان فلاورجان معرفی شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: ۳۳۰ نفر از نخبه های قرآنی شهرستان فلاورجان برای راه یابی به مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر در رشته های مختلف به رقابت پرداختند.

 احمد آزادگی اظهار داشت: مسابقات سراسری سازمان اوقاف هر ساله با آغاز رقابت‌های شهرستانی شروع می‌شود و در ادامه با برگزاری این رقابت‌ها تا سطح استانی و کشوری و بین المللی نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اردیبهشت ماه امسال برگزار شد افزود: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۵جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان فلاورجان ۱۰و۱۱ اردیبهشت ماه در گروه خواهران و برادران  برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی ،کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود و هدف از آن فراهم آوردن زمینه ای در راستای  انس  بیش از پیش با مصحف شریف و مفاهیم تعالی بخش است.

احمد آزادگی در ادامه تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها متولی برگزار کننده مسابقات در سطح جهان اسلام می‌باشد که هر ساله مسابقات قرآن کریم را در مراحل شهرستانی ، استانی، کشوری برگزار می‌کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور برنامه‌های قرآنی خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت قرآن و لزوم تدبر و عمل به دستورات الهی این کتاب آسمانی افزود :خواندن قرآن کریم و عمل کردن به آن از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص)و ائمه اطهار همواره مورد سفارش قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه با بیان اینکه در مرحله شهرستانی ۳۳۰ نفر با هم رقابت کردند  که از این تعداد ۴۰ نفر به عنوان برترین ها  به مرحله استانی راه پیدا کردند وی به مسابقات معارفی هم اشاره کرد که  از شهرستان فلاورجان ۶ نفر  به مرحله استانی راه پیدا کردند.

احمد آزادگی  در ادامه بیان کرد: در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزیدگان و قاریان و حافظان برتر نیز حضور دارند که حضور آنها باعث ترویج  بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه و بین علاقه‌مندان به قرآن می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین مسئولان شهرستانی و استانی همچون نماینده مجلس حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری  شهرستان  دکتر سلطانی، امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین قدوسی نیز از نزدیک از روند برگزاری این دوره از مسابقات بازدید کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه گفت: یحیی قاسمی رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز از  برگزاری مسابقات شهرستان فلاورجان بازدید کرد.

احمد آزادگی در ادامه افزود: در بخش آقایان داوری مسابقات بر عهده صالحی، ابراهیمی و سلیمیان بود و سرپرستی داوران  برادران را نیز صالحی بر عهده داشتند .

وی گفت: در بخش خواهران داوری مسابقات بر عهده قلع ریز ، بارانی، شیخ فرشی ، خسروی، زاهدی و موسوی زاده بود که سرپرستی داوران خواهران را نیز خانم قلع ریز بر عهده داشتند .

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc