کد خبر : 41341
تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 14:21

شهردار جدید قهدریجان منتظر تائید استانداری اصفهان

شهردار جدید قهدریجان منتظر تائید استانداری اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر قهدریجان از معرفی گزینه جدید شهرداری این شهر به استانداری اصفهان خبر داد.

حسنعلی هادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نیوز فلاورجان درشهرستان فلاورجان  اظهار کرد: اعضای  شورای شهر قهدریجان مجید زمانی قهدریجانی را به عنوان شهردار قهدریجان انتخاب و به استانداری اصفهان معرفی شد.
رئیس شورای شهر قهدریجان با بیان اینکه هدف شورا انتخاب گزینه بومی برای شهرداری بود عنوان کرد : نظر به اینکه گزینه های بومی آشنایی بهتری با فضای شهری و مسایل شهری دارند   درانتخاب شهردار جدید سعی شورا بر این شد که گزینه بومی و از مجموعه شهرداری استفاده شود.

وی افزود: در بین افراد زیادی که رزمه خود را به شورای شهر فرستاده بودند شورای شهر مجید زمانی قهدریجانی را با توجه به رزمه کاری با چهار رای موافق به عنوان بیست یکمین شهردار شهر قهدریجان انتخاب کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر قهدریجان گفت: مهندس مجید زمانی قهدریجانی  با مدرک کارشناسی ارشد راه وترابری و کارشناسی مهندسی عمران در کارنامه کاری خود سابقه۱۸ سال خدمت در سمت های مختلف شهرداری های شهرستان را برعهده داشته است
وی ادامه داد:شهردار منتخب قهدریجان در سمت های مسئول کمسیون توافقات، دبیر کمسیون ماده صد ، واحد شهرسازی و امور عمرانی  شهرداری های شهر قهدریجان ،کلیشاد وسودرجان وبهاران فعالیت داشته است و اکنون در سمت معاونت شهرداری بهاران مشغول خدمت هستند که پس از طی مراحل قانونی در شهرداری قهدریجان  مشغول فعالیت می‌شود.

گفتنی است پیش از این  حبیب قاسمی، شهردار فعلی شهرضا تا بهمن ماه ۱۳۹۷ این سمت رابه مدت یکسال برعهده داشت واز بهمن ماه ۱۳۹۷ تاکنون شهرداری قهدریجان با  سرپرست اداره میشود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc