کد خبر : 41467
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 9:11

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در ۵ بقعه متبرکه شاخص شهرستان خبر داد.

 احمد آزادگی، با تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امام حسن(ع) در سخن و سخنوری بی همتا و یک شخصیت اجتماعی به تمام معنا بودند و مردم با دیدن حضرت تابلوی بدیع انسانیت را مشاهده می‌کردند.

وی در ادامه با بیان این که حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمونه بارز خیرخواهی است گفت: امام حسن مجتبی (ع) اسوه کاملی از مدارا و ملاطفت با مردم بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به برپایی جشن‌های میلاد این امام همام تصریح کرد: مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با ۱۵ رمضان در۵ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در شب و روز میلاد این امام همام با برپایی جشن‌های مذهبی، سخنرانی، مولودی خوانی، ضیافت افطاری، میزبان خیرین و مردم هستند.

احمد آزادگی بیان داشت: ذکر فضایل و کرامات امام حسن مجتبی(ع) از مهمترین محورهای سخنرانی جشن‌های میلاد است.

وی در ادامه افزود: آستان مقدس امامزادگان سید محمد(ع) قهدریجان، امامزاده شریف و میر مرتضی(ع) شرودان، سید محمد(ع) لارگان، و امامزاده قاسم و حمزه(ع) اشترجان  برخی از بقاع متبرکه‌ای هستند که در آنجا مراسم میلاد امام حسن(ع) به صورت ویژه برگزار می‌شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc