کد خبر : 43185
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 - 16:29

برخورد پلیس فتا با هر‌گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی

برخورد پلیس فتا با هر‌گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی

کارشناس پلیس فتا اصفهان اولین همایش هم‌افزایی رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان :در فضای مجازی وظیفه پلیس فتا حفظ و صیانت از حوزه ملی، دینی و مراقبت از اطلاعات کاربران است برای این منظور اداره تشخیص و پیشگیری از جرائم در پلیس فتا تشکیل‌شده است تا فضای عمومی را رصد کند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان  اولین همایش هم‌افزایی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان در جمع مدیران رسانه و فعالان حوزه مجازی  در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

ستوانیکم مسعود سلطانیان کارشناس پلیس فتا اصفهان ضمن حضور در این همایش ، خطاب به مدیران کانال‌های اجتماعی، بیان داشت: مدیران کانال‌های شبکه‌های اجتماعی باید بدانند که مسئولیت مطالبی  که در کانال یا گروه خود به اشتراک می‌گذارند بر عهده خود آنها می‌باشد و در صورت وجود شاکی خصوصی یا عمومی پلیس فتا طبق قانون جرایم رایانه‌ای با مدیران برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی جدید درعصر دیجیتال سبک زندگی، نوع پوشش و رفتار کاربران را به سمت اهداف خود سوق می‌دهند، خطاب به اصحاب رسانه گفت‌: شما اصحاب رسانه با عنوان عنصر کلیدی در داخل کشور می‌توانید با تولید و انتشار محتوای متناسب در راستای فرهنگ اسلامی با چالش‌های این حوزه به خصوص جنگ نرم مقابله کرده وعملا در کاهش جرائم و تحقق پیشگیری اجتماعی از جرم در فضای مجازی قدم بردارید.

کارشناس پلیس فتا اصفهان بیان داشت: در فضای مجازی وظیفه پلیس فتا حفظ و صیانت از حوزه ملی، دینی و مراقبت از اطلاعات کاربران است برای این منظور اداره تشخیص و پیشگیری از جرائم در پلیس فتا تشکیل‌شده است تا فضای عمومی را رصد کند. از همین رو مدیران کانال‌های شبکه‌های اجتماعی باید بدانند که مسئولیت مطالبی که در کانال یا گروه خود به اشتراک می‌گذارند بر عهده خود مدیر کانال می‌باشد و در صورت وجود شاکی خصوصی یا عمومی، پلیس فتا طبق قانون جرائم رایانه‌ای با مجرمان برخورد خواهد کرد .

ستوانیکم مسعود سلطانیان گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور پیشگیری از تبدیل شدن این فضا به بستری برای گسترش ناهنجاری‌ها و فعالیت‌های غیرقانونی و ممانعت از تعرض به ارزش‌ها و هنجارهای جامعه، پلیس فتا با جدیت با هر‌گونه فعالیت مجرمانه در این فضا برخورد خواهد کرد.

گفتنی است  علاوه بر سخنرانی ستوانیکم مسعود سلطانیان کارشناس پلیس فتا ، رئیس دادگستری شهرستان  فلاورجان و ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان در این همایش سخنرانی نمود .در جریان این همایش نیز کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان رسانه و فضای مجازی و  جلسات پرسش و پاسخ با حضور رئیس دادگستری شهرستان  فلاورجان  و سرهنگ پیرمرادیان رئیس پلیس فتا شهرستان فلاورجان از دیگر برنامه های همایش هم‌افزایی اصحاب  رسانه و فعالان فضای مجازی در شهرستان فلاورجان بود

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc