کد خبر : 45416
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 18:57

نقش مهم دستگاهها و شهرداری ها در اتمام پروژه های نیمه تمام /تکمیل پل کلیشاد تا پایان سال

نقش مهم دستگاهها و شهرداری ها در اتمام پروژه های نیمه تمام /تکمیل پل کلیشاد تا پایان سال

علیرضا قاری قرآن در سفر به شهرستان فلاورجان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه راه وشهرسازی، مسایل و مشکلات در شهرستان را متنوع دانست و بر لزومت اولویت بندی پروژه ها جهت اتمام تاکید داشت.

به گزارش نیوز فلاورجان  ، علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان در سفر خود به شهرستان فلاورجان ضمن بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان در جلسه‌ای که به منظور رفع مسایل و مشکلات پیش روی پروژه ها تشکیل شد, حضور یافت.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ابتدا با اعلام اینکه برخی پروژه ها در شهرستان شامل زمان شده و علیرغم بازدید توسط مسؤلین هنوز اقدامی برای تکمیل آنها انجام نشده اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان اقدامات خوبی انجام گردیده لکن برخی پروژه های شهرستان با توجه به نیاز به آزادسازی شامل زمان شده که لازم است مورد پیگیری قرار گیرد تا به سرانجام رسد.
علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه بیان داشت: مسایل و مشکلات در شهرستان متنوع است که لازم است در این جلسه آنها را اولویت بندی و نسبت به تکمیل آنها اقدام نماییم.
وی افزود: در بحث تکمیل پروژه ها, شهرداریها می توانند بسیار موثر باشند و با کمک شهرداری ها می توان بخش عمده ای از مشکلات این حوزه را در شهرستان مرتفع نمود.
وی در خصوص پروژه کمربندی جنوب غرب واقع در شهرستان فلاورجان گفت: با گشایش اعتبارات لازم, مقرر است تا پیمانکار پروژه کار را ادامه دهد و در ادامه پل کلیشاد را پیگیر هستیم تا پایان سال به اتمام رسد.
کمربندی پیربکران به خوانسارک هم با آزادسازی باغات و درختان در مسیر توسط شهرداری,آماده احداث خواهد بود.
در خصوص پل بهاران نیز ۹۰۰متر پروژه آماده آسفالت است و مابقی مسیر نیز بطول ۹۰۰متر نیاز به آزادسازی دارد که با کمک شهرداری ادامه مسیر احداث خواهد شد.
وی اظهار داشت: پل های عابر پیاده ذوب آهن تا یکماه آینده احداث و چهار پل موجود در مسیر نیز نسبت به تخریب آنها اقدام و ادامه مسیر احداث خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان با توجه به اهمیت ساخت مسکن در شهرستان در قالب طرح اقدام ملی بیان داشت : متاسفانه در شهرستان فلاورجان اراضی دولتی برای اختصاص به این امر وجود ندارد که درصورت در اختیار قرار دادن اراضی مازاد بر استفاده توسط دستگاههای دولتی در شهرستان که طبق قانون انجام می شود و یا در قالب تنظیم تفاهم نامه با نهادهایی همچون آموزش و پرورش, ستاد فرمان اجرای امام (ره), ارتش و… می توان مشکل مسکن را در شهرستان مرتفع نمود.
قاری قرآن در پی این اقدام که نتیجه آن به خود شهرستان بر می گردد اظهار داشت: لازم است تا طبق قانون اراضی مازاد بر استفاده ادارات و دستگاههای دولتی به راه و شهرسازی تحویل شود تا این اراضی برای مصارف شهرستان و در قالب کاربری های مورد نیاز شهرستان استفاده گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc