کد خبر : 47607
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 10:21

برپایی مسابقه کتاب‌خوانی «آیینه تمام‌نما» به همت دارالقرآن نورالهدی

برپایی مسابقه کتاب‌خوانی «آیینه تمام‌نما» به همت دارالقرآن نورالهدی

دارالقرآن نورالهدی شهر کلیشاد، مسابقه کتاب‌خوانی «آیینه تمام‌نما» را ویژه مقطع سنی ۱۴ سال به بالا در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت ایام محرم و صفر، مسابقه کتاب‌خوانی «آیینه تمام‌نما» ویژه مقطع سنی ۱۴ سال به بالا از سوی دارالقرآن نورالهدی کلیشاد در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه از کتاب «آیینه تمام‌نما» تألیف آیت‌الله حائری شیرازی منتخب شده و فایل پی دی اف این کتاب در پیام‌رسان تلگرام مؤسسه برای شرکت‌کنندگان بارگذاری شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تحویل پاسخنامه و امانت گرفتن کتاب به دفتر مؤسسه واقع در اصفهان، شهرستان فلاورجان، کلیشاد، خیابان شهید مطهری، جنب بانک سپه مراجعه کنند و تا تاریخ ۲۶ مهر ماه مصادف با ۲۹ ماه صفر برای شرکت در مسابقه با شماره ۰۳۱۳۷۴۸۷۵۰۰ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، کانال ارتباطی مؤسسه نورالهدی، نشانی noorolhoda۱۳۸@ در پیام‌رسان ایتا و تلگرام است.

به گزارش نیوز فلاورجان  کتاب آیینه تمام نما درس گفتارهای آیت الله حائری شیرازی با محوریت عاشورا است که در این کتاب به صورت منسجم ارائه شده است.

در این کتاب که در هفت فصل با محوریت عاشورا ارائه شده، مباحثی نظیر بینش و بصیرت حسینی، درس های عاشورا، عوامل واقعه عاشورا، پیامدهای واقعه عاشورا، در سوگ سیدالشهدا علیه السلام، زیارت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در پرتو عاشورا عنوان شده است و درس های آنکه با تمثیل هایی خواندنی همراه شده، خواننده را در فهم بیشتر حرکت سیدالشهدا (ع) در سال ۶۱ هجری قمری که منجر به شهادت آن حضرت شد، یاری می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc