کد خبر : 50010
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 15:14

جلسه هماهنگی ” یادواره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان با حضور روابط عمومی ها

جلسه هماهنگی ” یادواره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان با حضور روابط عمومی ها
نهمین جلسه هماهنگی " یادواره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان" با حضور جمعی از مسوولین و کارشناسان روابط عمومی در شرکت نیروکلر برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان مهندس فرهمند رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در این نشست ضمن ابزار خرسندی از برنامه های این یادواره خاطر نشان شد: بسیج یک شخص و یک ارگان نیست. بسیج یک مکتب و فرهنگ است که باید در تمام مراحل زندگی حرفه ای و اجتماعی افراد جامعه جاری و ساری باشد و این یادواره فرصتی است که قشرکارگر که قشری تاثیر گذار بر چرخ صنعت و اقتصاد جامعه است را بیش از پیش با این فرهنگ غنی آشنا کنیم.

وی با شاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با جهاد تبیین افزود: این یادواره فرصتی است تا خانواده و نسل جدید را با فرهنگ شهادت، ایثار و از خود گذشتی آشنا کرده و از این رهیافت گوشه از منویات رهبر حکیم و فرزانه ، امام خامنه ای (مدالظله العالی) که فرمودند: ” فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست” را جامعه عمل بپوشانیم.
علی صالحی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت نیروکلر نیز با اشاره اقدامات خوبی که در این زمینه انجام گرفته اظهار داشت: بی شک همه ما مرهون خون شهدا هستیم و هر کاری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان انجام بگیرد نمی تواند دینی که آنها برگردن ما و این مرز و بوم دارند را ادا کند. برگزرای این یادواره یک حرکت بزرگ و افتخار آفرین در سطح شهرستان است و بسیار خرسندیم از اینکه توانسته ایم نقشی کوچک در این حرکت بزرگ و انقلابی داشته باشیم.
در ادامه نیز سرگرد جواد کاظم زاده، فرمانده حوزه بسیج کارگری و اصناف شهرستان فلاورجان با تاکید بر مسئله جهاد تبیین و روشنگری بیان کرد: وضعیتی که امروزه گریبان گیر کشور شده است عدم توجه کافی به تبیین و روشنگری است. امروزه دشمن با استفاده از همین ضعف و با در اختیار داشتن رسانه های مختلف بر بستر اینترنت و شبکه های مجازی مختلف با یک جنگ ترکیبی سعی در ضربه زدن به این نظام مقدس را دارد که حضرت آقا با تدبیر و درایت خود به درستی بحث جهاد تبیین را مطرح نمودند. لذا این وظیفه ماست که در مورد این یادواره، برنامه های آن و دستاوردهایش تا حد توان اطلاع رسانی و روشنگری کنیم. واحد روابط عمومی در هر سازمان چشم و گوش آن سازمان است و این وظیفه روابط عمومی هاست تا این امر مهم که همان جهاد تبیین و روشنگری است را با استفاده از تمام امکانات و ظرفیتهای خود به ظهور و بروز رسانند.
در پایان نیز مسئولین روابط عمومی هر کدام نقطه نظرات و پیشنهادات خودرا بیان نموده و به برخی اقدامات خودر در این زمینه اشاره نمودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc