کد خبر : 50455
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 22:48

آغاز به کار ادارات استان اصفهان از ساعت ۹صبح/ مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شدند

آغاز به کار ادارات استان اصفهان از ساعت ۹صبح/ مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شدند
همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی شهرستان فلاورجان نیز در این روز مجازی هستند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام وضعیت ساعات کاری ادارات در روز یک شنبه اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

وی ادامه داد: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شد.

شیشه فروش خاطر نشان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

️وی با ابراز قدردانی از همکاری‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی استان در صرفه‌جویی در مصرف گاز طی روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc