کد خبر : 50732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 14:40

دردهه فجر44 انقلاب اسلامی

دفترکانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان افتتاح شد/تصاویر

دفترکانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان افتتاح شد/تصاویر
به همت اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان ، شهرداری و همچنین جمعی از فعالان عرصه خدمت رسانی به معلولین ناشنوا در شهرستان کانون ناشنوایان در این شهر تأسیس و راه اندازی گردید.

به گزارش نیوز فلاورچان در مراسمی صبح امروز به مناسبت دهه فجر با حضور مدنی بخشدار بخش مرکزی فلاورجان ، سیدکمال صدیقی اداره بهزیستی معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان ، سرهنگ آشوری جانشین فرمانده‌ سپاه ناحیه مقاومت بسیج،صادقی رئیس بهزیستی شهرستان فلاورجان شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان خیرین و همچنین جمعی از فعالان عرصه خدمت رسانی به معلولین ناشنوا در شهرستان فلاورجان ساختمان کانون ناشنوایان در شهر ستان فلاورجان تأسیس و راه اندازی گردید.

صادقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان در مراسم افتتاح کانون ناشنوایان فلاورجان اظهار کرد: ساختمان کانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان در طبقه دوم مجتمع تجاری زاینده رود در اختیار ناشنوایان قرار گرفته است

وی افزود : ناشنوایان بخش مهمی از جامعه را تشکیل میدهند و باید استعداد های این افراد شناسایی و به عرصه جامعه ارائه شود ، و معلولیت نباید مانع کار ،تلاش و بروز استعداد های آنها بشود.

وی در ادامه با بیان اینکه دومین هیئت اجتماعی و مذهبی ویژه ناشنوایان استان اصفهان در شهرستان فلاورجان مجوز فعالیت آن صادر شده است تصریح کرد : ۴۰۰ ناشنوا در شهرستان فلاورجان هستنددر آینده نیز تلاش خواهد شد تمامی این افراد جذب کانون ناشنوایان شوند.

به گزارش نیوز فلاورجان این کانون درراستای اهداف کلان سازمان بهزیستی مبنی بر انجام فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه جهت توسعه فرهنگ پیشگیری و از سوی دیگر تلاش بر ایجاد بستری مناسب برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی معلولین ناشنوا راه اندازی گردیده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc