کد خبر : 50958
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 15:40

تجلیل از یک قهدریجانی به عنوان چهره ماندگار زیست‌بوم فناور اصفهان

تجلیل از یک قهدریجانی به عنوان چهره ماندگار زیست‌بوم فناور اصفهان
در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در دانشگاه اصفهان از ابوالقاسم مرادی چهره ماندگار زیست‌بوم فناوری استان تجلیل شد.

به گزارش نیوز فلاورجان در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در دانشگاه اصفهان از ابوالقاسم مرادی چهره ماندگار زیست‌بوم فناوری استان تجلیل شد.
ابوالقاسم مرادی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان دارای دکترای الکترونیک و مدیریت بازرگانی، مدیرعامل شرکت فناور پلاستیک سپاهان و رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان است. او چندین نوبت صاحب عنوان کارآفرین برتر کشور، واحد صنعتی نمونه استان و کشور، واحد نمونه صادراتی، نخبه صنعت و معدن و برگزیده جشنواره نشان کیفیت برتر ایران شده و دارای گواهینامه صادرات به اتحادیه اروپاست.

چندین گواهی ثبت اختراع در صنعت گاز شامل انواع رگولاتور و کنتور، تالیف استاندارد‌های متعدد در کنترل و انتقال گاز و تالیف چندین کتاب تخصصی در این حوزه، در کارنامه این کارآفرین اصفهانی دیده می‌شود.

در مراسم تجلیل از مرادی، فرید نجات‌بخش، رئیس هیئت مدیره انجمن‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان اظهار کرد: در حقیقت ابوالقاسم مرادی به عنوان پدر معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اصفهان است و همواره پدرانه در کنار کارآفرینان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داشته و آینده خود را در رشد و پیشرفته جوانانی دیده است که در عرصه فناورانه تلاش می‌کنند.

در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان هم منعقد شد.
در این زمینه سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان به رویکرد شورای شهر ششم به همکاری با شرکت های دانش بنیان برای اجرای طرح های خلاقانه و نوآورانه اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای به منظور رفع نیاز‌های حوزه شهری و توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان بین شهرداری اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc