کد خبر : 51367
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 17:02

پیش ثبت‌نام تعداد ۴۰ نفر تا پایان روز سوم در حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان

پیش ثبت‌نام تعداد ۴۰ نفر تا پایان روز سوم در حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان
رئيس كارگروه اجرایی انتخابات شهرستان فلاورجان خبر داد: تا پایان روز سوم پیش ثبت نام، ۴۰ متقاضی اطلاعات هویتی خود را در سامانه ثبت و جهت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان فلاورجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل کمیته اطلاع‌رسانی کارگروه اجرایی انتخابات فرمانداری فلاورجان، دکتر مهدی معینی درخصوص آمار ثبت‌نام کنندگان اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ نفر در روز اول، ۱۴ نفر در روز دوم و ۱۲ نفر در روز سوم پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری نموده‌اند.

معینی افزود: از مجموع افرادی که مراحل پیش ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند، ۳۳ نفر مرد و ۷ نفر زن می‌باشند که ۲۷درصد آنان را افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و ۷۳درصد را دارندگان مدرک فوق‌لیسانس تشکیل می‌دهند.

فرماندار فلاورجان ادامه داد: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در بازه سنی ۳۵ تا ۴۰سال و کمترین تعداد افراد بین ۵۵ تا ۶۰سال هستند.
گفتنی است زمان پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز یکشنبه ۲۲مرداد ادامه خواهد داشت و متقاضیان از ساعت ۸صبح تا ۱۸ می‌توانند با مراجعه به سامانه http://keshvar.moi.ir نسبت به ثبت مدارک لازم اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc