کد خبر : 51417
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 17:18

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:

کشف ۲۰۰ کیلو سیم برق مسروقه از مخفیگاه سارق

کشف ۲۰۰ کیلو سیم برق مسروقه از مخفیگاه سارق
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری سارق سیم‌های برق سطح این شهرستان و کشف ۲۰۰ کیلو سیم برق مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان ، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان فلاورجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پاسگاه هشت زازران با اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف ۲۰۰ کیلو سیم برق مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به پنج فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره بدون تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته بیشتر مورد طمع سارقان هستند؛ لذا شهروندان در نگهداری اموال خود دقت کنند، مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را در دستور کار داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc