کد خبر : 52008
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 19:06

امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهم دهیاران است.

امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهم دهیاران است.

به گزارش نیوز فلاورجان ، ظهر امروز ۲۱ دیماه ، جلسه هماهنگی بخشداران و دهیاران جهت برگزاری انتخابات به ریاست مهندس نادری سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد. مهندس نادری در این جلسه اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهم

به گزارش نیوز فلاورجان ، ظهر امروز ۲۱ دیماه ، جلسه هماهنگی بخشداران و دهیاران جهت برگزاری انتخابات به ریاست مهندس نادری سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مهندس نادری در این جلسه اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهم دهیاران است.

فرماندار فلاورجان توانمندی دهیاران را مهم برشمرد و گفت: رعایت قانون انتخابات و اصل بی‌طرفی و نیز فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات از مهم‌ترین وظایف دهیاران است که بایستی به آن توجه و عمل شود.
نادری بر لزوم حرکت دهیاران برای امیدآفرینی در روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران در خط مقدم خدمت به مردم در روستاها تلاش می‌کنند و در این راستا با عملکرد مثبت و مؤثر امید را در دل مردم کاشته و با شناسایی چالش‌ها و کاستی‌ها برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc