کد خبر : 52872
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 7:40

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل، نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل، نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از در حال اجرا بودن پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل خبر داد و گفت: این پروژه برای تکمیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان حسین شفیع زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل به علت ایجاد ارتباط بین استان اصفهان و استان‌های غربی و جنوب کشور و کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی شهر اصفهان و این شهرستان از جمله پروژه‌های با اهمیت است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل افزود: برای این پروژه به طول پنج کیلومتر تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان، پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل تاکنون حدود ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۷۰ هزار متر مکعب خاکریزی، پنج هزار مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن میلگرد داشته است.

وی داد: به علت واقع شدن این پروژه در اراضی کشاورزی و باغ‌های شهرستان فلاورجان، یکی از مشکلات تکمیل احداث آن، موضوع آزاد سازی مسیر است که تاکنون بخشی از آن انجام شده و نیاز به ۶۰ هزار مترمربع آزادسازی جدید است.

شفیع زاده با بیان اینکه برای اتمام پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم بخش راه‌سازی آن تا چند ماه آینده، آماده بهره‌برداری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc