کد خبر : 53029
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 8:51

کنگره بزرگ قرآنی شهر قهدریجان برگزار شد.

کنگره بزرگ قرآنی شهر قهدریجان برگزار شد.
کنگره بزرگ قرآنی شهر قهدریجان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان کنگره قرآنی شهر قهدریجان با حضور استاندار اصفهان، رمضان رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فلاورجان و ائمه جمعه شهرهای جمعه شهرهای قهدریجان و فلاورجان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان و سایر مسئولین شهر مسئولین شهرستان وشهر قهدریجان در سالن سرداران شهید شهر قهدریجان برگزار شد .

در این کنگره قرآنی علاوه بر برگزاری جلسات قرآن کریم از چهره های برجسته قرآنی و برگزیدگان دوره های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

هادیان دبیر کنگره قرآنی شهر قهدریجان در اختتامیه این مراسم عنوان کرد :در طول برگزاری کنگره قرآنی ۶۲ محفل قرآنی با حضور ۴۸۲۰ دانش آموز برگزار شد.

وی در ادامه افزود : تجلیل و سرکشی از هفتاد جلسه قرآنی، شناسایی جامع قرآنی شهر قهدریجان, بهرمندی نزدیک به ۷۳۰۰نفر دانش آموخته در رشته های مختلف قرآنی و استفاده بیش از ۵۰۰۰نفر از جلسات تفسیر قرآن کریم در طول برگزاری کنگره قرآنی شهر قهدریجان انجام شده است

وی در ادامه افزود : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم در شهر قهدریجان نزدیک به ۴۷۰۰نفر از شهر قهدریجان در زمینه حفظ قرآن کریم فعالیت دارند
وی در ادامه افزود : در طول برگزاری کنگره قرآنی مسابقات قرآن کریم با حضور ۷۲۳ نفر در رشته های مختلف قرآنی انجام که در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل امد .

وی در پایان افزود: در اختتامیه کنگره قرآنی شهر قهدریجان از ۶۷نفراز چهر های قرآنی، برگزیدگان و نخبگان قرآنی شهر قهدریجان تجلیل به عمل آمد .

هادیان عضو شورای شهر قهدریجان نیز در اختتامیه کنگره قرآنی عنوان کرد : شهر قهدریجان شهر سرداران و شهیدان خط شکن وشهر کشاورزان نمونه و شهر ورزشکاران مدال آور و  نمونه شنناخته شده است .

وی در ادامه افزود: شهر قهدریجان شهر حفاظان و قاریان قرآن کریم نیز معروف بوده و این امر باعث افتخار شده است
وی در ادامه از تلاشها و حمایت‌های استاندار اصفهان و مسیولین شهرستان در راستای برگزاری کنگره بزرگ قرآنی شهر قهدریجان تشکر کرد .

 

به گزارش نیوز فلاورجان در اختتامیه کنگره بزرگ قرآنی شهر قهدریجان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد از عنوان جدید شهر قهدریجان به عنوان شهر حافظان و قاریان نمونه کشوری رونمایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc