کد خبر : 53054
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 9:48

استاندار اصفهان؛

تاکید رییس جمهور شهید به راه اندازی خانه های قرآنی

تاکید رییس جمهور شهید به راه اندازی خانه های قرآنی

. به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان کنگره قرآنی شهر قهدریجان با حضور مرتضوی استاندار اصفهان، رمضان رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فلاورجان و ائمه جمعه شهرهای جمعه شهرهای قهدریجان و فلاورجان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان و سایر مسئولین شهر مسئولین شهرستان وشهر قهدریجان در سالن سرداران شهید شهر

.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان کنگره قرآنی شهر قهدریجان با حضور مرتضوی استاندار اصفهان، رمضان رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فلاورجان و ائمه جمعه شهرهای جمعه شهرهای قهدریجان و فلاورجان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان و سایر مسئولین شهر مسئولین شهرستان وشهر قهدریجان در سالن سرداران شهید شهر قهدریجان برگزار شد .

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان در این مراسم عنوان داشت: یکی از مطالباتی که رئیس جمهور شهید مستمر از مسئولین پیگیری می کردند راه اندازی خانه های قرآنی که در هر کوی و در هر محله، محور برنامه ها و حرکت های قرآنی باشند بود.
وی در در ادامه تاکید داشتند در کنار ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام تمسک به قرآن و استفاده از ظرفیت و ذخایر آسمانی قرآن نبایستی فراموش شود و این کاریست که در حوزه قرائت با معانی ،تفسیر و شرح قرآن کریم و حفظ قرآن کریم در شهر قهدریجان انجام شده است.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از مسئولین برگزار کننده این مراسم باشکوه قرآنی اظهار کرد: بحمدالله این نوع حرکت ها و رویدادها که خود مروج فرهنگ قرآنی است در نگاه مسئولین مورد غفلت قرار نگرفته است و فعالیت ها و برنامه ها و همایش های قرآنی که در قالب مدارس برگزار میگردد امری بسیار مهمی است و این موضوع را حتما مسئولین باید مورد توجه بیشتری قرار بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc