کد خبر : 53056
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 10:52

تسریع در ایجاد زیرساخت های تاسیسات فاضلاب شهرستان فلاورجان با مشارکت ذوب آهن

تسریع در ایجاد زیرساخت های تاسیسات فاضلاب شهرستان فلاورجان با مشارکت ذوب آهن
در بازدید مدیر عامل آبفای استان اصفهان ، مدیرعامل شرکت ذوب آهن و فرماندار فلاورجان از روند طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر، به منظور بهره مندی مردم از خدمات شبکه فاضلاب ، بر تسریع در ایجاد زیرساخت های تاسیسات فاضلاب در برخی از شهرها و روستاهای منطقه فلاورجان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به پروژه تکمیل تاسیسات فاضلاب برخی از شهرها و روستاهای فلاورجان با سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن گفت: طی تفاهم نامه ای میان آبفای استان و شرکت ذوب آهن اصفهان مقرر شد با سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن تاسیسات فاضلاب شامل ارتقای تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر، دو باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۳۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شود.

حسین اکبریان با بیان اینکه با سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن اصفهان، مدول دوم این تصفیه خانه در خرداد ماه جاری راه اندازی می شود گفت: تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر یکی از قدیمی ترین تصفیه خانه ها در استان اصفهان به شمار می آید که در سال ۱۳۵۱ با یک مدول ۵۰ هزار نفری به روش تصفیه برکه تثبیت راه اندازی شد .

وی افزود: با سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن اصفهان با هدف توسعه این تصفیه خانه، راه اندازی مدول دوم آن با ظرفیت ۱۰۰ هزار نفری به روش لجن فعال و لاگون هوادهی با حذف ازت و فسفر در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اجرای ۳۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در طرح پروژه تکمیل تاسیسات فاضلاب برخی از شهرها و روستاهای فلاورجان گفت: از این رقم ۲۱۰ کیلومتر آن اجرا شده و نیز یک باب ایستگاه پمپاژ احداث شده است که امید می رود در آینده نزدیک با تکمیل زیر ساخت های تاسیسات فاضلاب هر چه زودتر مردم برخی از شهر ها و روستاهای منطقه فلاورجان از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc