سرهنگ هادی کیان مهر در گفت و گو با پایگاه خبری نیوز فلاورجان اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با عرضه و نگهداری غیر قانونی و خارج از شبکه سوخت و فرآوردههای نفتی، مأموران انتظامی شهرستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سوخت در یک واحد تولیدی غیر فعال مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از کسب اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از ۲ تانکر بزرگ مقدار ۲۵ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد ریالی سوخت کشف شده خاطر نشان کرد: در این خصوص یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰