کد خبر : 700
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 11:46

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان هدایت اذعان داشت: نقش و منزلت والای فرهنگیان در رشد و پیشرفت جامعه برکسی پوشیده نیست   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که پیرامون تجلیل و بزرگداشت مقام معلم، برگزار گردید، ضمن تبریک

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

هدایت اذعان داشت: نقش و منزلت والای فرهنگیان در رشد و پیشرفت جامعه برکسی پوشیده نیست

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که پیرامون تجلیل و بزرگداشت مقام معلم، برگزار گردید، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه الزهرا (س) و میلاد مسعود بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، با اشاره به نقش و منزلت والای معلمان و فرهنگیان، اظهار داشت: نقش و جایگاه والای معلمان در رشد و پیشرفت جامعه برکسی پوشیده نیست و اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم باید به نحو مطلوب و مؤثری انجام شود تا بتوانیم گوشه ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

فرماندار فلاورجان به آمار بالای فرهنگیان شهرستان اشاره کرد و افزود: تقدیر و تجلیل از این فرهنگیان باید به طور متمرکز توسط آموزش و پرورش شهرستان و با مساعدت و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی صورت پذیرد.

وی از همدلی و همکاری موجود بین دستگاهی در شهرستان ابراز خرسندی نمود و از همکاری و همراهی شوراهای اسلامی و شهرداری های هشتگانه شهرستان در عرصه های مختلف با آموزش و پرورش شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری همکاری و همدلی بین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته باشد و  با کنار گذاشتن عقاید و خط مشی های سیاسی، تنها هدف و دغدغه همه مسئولین، خدمت صادقانه به مردم باشد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین تولیدکنندگان هستند، افزود: همه ما توسط همین معلمین و فرهنگیان جایگاهی را در جامعه به دست آورده ایم و باید بیشتر به مقام آنها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معلمان نقش مؤثری در تعلیم و تربیت فرزندان ما برعهده دارند تصریح کرد: تجلیل و قدردانی از معلمان باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر آنان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش می شود.

گفتنی است دکتر کمالی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هدف از برگزاری این جلسه را همفکری و هم اندیشی در راستای اجرای کیفی برنامه های بزرگداشت هفته معلم در شهرستان عنوان کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc