کد خبر : 23625
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 19:35

برگزاری مانور دور میزی در شهرستان فلاورجان

مانور دور میزی تصادف فرضی دو دستگاه اتوبوس، انتقال و پذیرش۴۰ نفر مصدوم فرضی توسط تجهیزات موجود در شهرستان در دفتر مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد. محمد عسگری مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان اظهارکرد: مانور دور میزی مقدمه ای برای انجام مانور عملی و تخلیه اضطراری در زمان وقوع بحران خواهد بود. وی

مانور دور میزی تصادف فرضی دو دستگاه اتوبوس، انتقال و پذیرش۴۰ نفر مصدوم فرضی توسط تجهیزات موجود در شهرستان در دفتر مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد.
محمد عسگری مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان اظهارکرد: مانور دور میزی مقدمه ای برای انجام مانور عملی و تخلیه اضطراری در زمان وقوع بحران خواهد بود.
وی ادامه داد: این مانور دور میزی با هدف ساماندهی ناوگان های آمبولانس های شهرستان هم بخش دولتی و هم استفاده از بخش خصوصی و همچنین آمادگی بیمارستان های شهرستان در زمان بحران به اجرا در آمد.9999960200
وی در ادامه افزود :شرح سناریوی مانور دور میزی در شهرستان فلاورجان با عنوان” تصادف فرضی دو دستگاه اتوبوس در آزادراه ذوب آهن که بیشترین تردد خودرو را در راههای مواصلاتی استان دارد و انتقال ۴۰ نفر مصدوم فرضی توسط فوریت های پزشکی شهرستان و همچنین پذیرش همه مصدومان در دو بیمارستان امام خمینی (ره) و شفا شهرستان ” طراحی شد.
مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: خوشبختانه این مانور با حضور همه اعضای مرتبط در کارگروه برگزار شد اما موضوع بسیار مهمی که اعضای کارگروه باید به آن توجه کامل داشته باشند، آشنایی با جزئیات کامل وظایف خود، مشخص کردن نقاط ضعف دستورالعمل های اجرایی در این زمینه و همچنین شناسایی نیازها در مواقع بحران است که در این مانور نیز به این مسئله تاکید شد.
عسگری عنوان کرد: به منظور کسب آمادگی کامل در این شرایط، از همه مسئولان گروه ها خواسته شد با برگزاری جلساتی با اعضای زیرمجموعه خود، وظایف را بازنگری کنند تا در زمان اجرای مانور عملی، اعضای کارگروه مدیریت بحران آمادگی کامل داشته باشند.
وی گفت: در واقع مانور دور میزی پیش درآمدی برای مانور عملیاتی است و برگزاری مانور عملیاتی نیز تکمیل کننده کار مدیریت بحران خواهد بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc