کد خبر : 24525
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 22:22

۷ هزار و ۳۶۷ ماموریت فوریت‌های پزشکی در سال گذشته در شهرستان فلاورجان انجام شد

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در سال گذشته ۷ هزار و ۳۶۷ ماموریت را انجام داد.  علیرضا شفیعی مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در سال ۹۵ به ۷ هزار و ۳۶۷ ماموریت شامل ۴ هزار و ۳۲۳ ماموریت غیرتصادفی

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در سال گذشته ۷ هزار و ۳۶۷ ماموریت را انجام داد.
 علیرضا شفیعی مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در سال ۹۵ به ۷ هزار و ۳۶۷ ماموریت شامل ۴ هزار و ۳۲۳ ماموریت غیرتصادفی و ۳ هزار و ۴۴ ماموریت تصادفی اعزام شدند.
وی با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی ماموریت‌های این شهرستان در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، افزود: در این مدت، ۳ هزار و ۲۰۹ نفر در حوادث غیرتصادفی پس از بهره‌مند شدن از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و ۶۴۸ نفر به صورت سرپایی با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شدند.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی نیز ۲ هزار و ۵۹۵ مورد منجر به بستری در بیمارستان و ۱۵۷ مورد به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
شفیعی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان فلاورجان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: تعمیر و بازسازی پایگاه بهاران و انتقال پایگاه جوجیل قهدریجان از کانکس به ساختمانِ پایگاه، از جمله اقدامات عمرانی فوریت‌های پزشکی این شهرستان در سال ۹۵ بود.
وی به وقوع ۲۷ حادثه ویژه اورژانسی در شهرستان فلاورجان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت، یک هزار و ۱۸ نفر- ساعت آموزش تخصصی ویژه پرسنل ۱۱۵ فلاورجان برگزار شد و ۸۳۴ نفر از گروه‌های هدفِ شهرستان تحت آموزش‌های طرح بها قرار گرفتند.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان ادامه داد: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان با برخورداری از ۳ پایگاه شهری، یک اتاق فرمان و ۲۶ نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc