کد خبر : 25400
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1396 - 8:37

انتخابات ۹۶ از ۸ صبح آغاز شد/ رهبر معظم انقلاب دقایق ابتدایی رأی‌گیری پای صندوق رای رفتند

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شهر و روستا به صندوق انداختند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در حسینیه‌ی

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شهر و روستا به صندوق انداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) آرای خود را به صندوق انداختند.
متن سخنان رهبر انقلاب پس از شرکت در انتخابات به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و حضور در انتخابات سپاسگزاری می‌کنم. بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.
توصیه‌ی من این است که [مردم] هرچه بیشتر شرکت کنند؛ هرچه زودتر پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقت آن انجام داد؛ به تأخیر نباید انداخت.
معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه‌ی مجریه را انتخاب می‌کنند؛ به اهمیت این کار توجه کنند.
انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است زیرا کسانی انتخاب می‌شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره‌ی مردم را در اختیار دارند؛ آن هم مهم است. [مردم] با دقت با ملاحظه با شناخت ان‌شاالله شرکت کنند در انتخابات. این توصیه‌ی من به آحاد مردم است.
از شما برادر عزیزمان و مسئولین صداوسیما هم تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشید.
از حضرات خبرنگار هم تشکر می‌کنم که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند.
 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc