کد خبر : 27495
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 7:00

پاسخگوئی بیش از ۱۰هزارتماس در اورژانس ۱۱۵فلاورجان

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: شهرستان فلاورجان با بهره گیری از امکانات و پرسنل مجرب اورژانس در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است که در سه ماهه نخست امسال، تکنسین های فوریت ‌های پزشکی شهرستان فلاورجان، یک هزار و ۹۳۰ مأموریت را انجام دادند. علیرضا

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: شهرستان فلاورجان با بهره گیری از امکانات و پرسنل مجرب اورژانس در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است که در سه ماهه نخست امسال، تکنسین های فوریت ‌های پزشکی شهرستان فلاورجان، یک هزار و ۹۳۰ مأموریت را انجام دادند.
علیرضا قاسمی ادامه داد: از مجموع این مأموریت ها یک هزار و ۱۸۷ مورد غیر تصادفی و ۷۴۳ مورد تصادفی بوده است.
وی افزود: در این مدت، در مجموع حوادث رانندگی ۶۴۰  نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط واحد های امدادی فوریت ‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و ۴۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند که در مجموع مأموریت های غیر تصادفی نیز ۹۰۴ نفر بستری و ۱۷۴ نفر با تلاش تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی در محل حادثه، تحت مداوا قرار گرفتند.
رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی مرکز فوریت های پزشکی استان همچنین تصریح کرد: بهار امسال، ۱۹۸ بیمار قلبی، ۸۶ بیمار تنفسی، ۸۴ بیمار داخلی اعصاب، ۶۲ مصدوم ناشی از سقوط، ۳۴ مورد مسمومیت، ۱۸ نفر با مشکل زنان و سه مورد سوختگی از خدمات فوریت های پزشکی شهرستان فلاورجان بهره مند شدند.
قاسمی خاطر نشان کرد: در مدت ذکر شده ۱۰ هزار و ۹۴۸ تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ برقرار شد که دو هزار و ۶۴۲ مورد از آن ها بدون پاسخ بود.
وی با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه اورژانسی در این شهرستان، یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال، سه مورد احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان در کارنامه فوریت های پزشکی فلاورجان به ثبت رسید.
این مسئول در پایان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فلاورجان با برخوداری از یک اتاق فرمان، ۳۱ نفر پرسنل، سه آمبولانس فعال و یک رزرو به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان به بیماران و مصدومان اورژانسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc