کد خبر : 31943
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 16:48

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی

رسانه‌ها در دام سیاه‌نماها گرفتار نشوند/ نقد منصفانه گامی برای اصلاح امور

رسانه‌ها در دام سیاه‌نماها گرفتار نشوند/ نقد منصفانه گامی برای اصلاح امور
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تأکید بر نقد منصفانه، آن را گامی برای اصلاح امور دانست و از رسانه‌ها خواست نقاط مثبت و منفی را در کنار هم ببینند.

سید‌ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری درباره پرهیز از سیاه نمایی و بیان نقاط مثبت و منفی در کنار هم، گفت: سیاه‌نمایی در کشور ما آن هم از طرف برخی افراد که در گذشته در کشور سمت‌های بالایی داشتند، کار هدفمند و برنامه‌ریزی شده‌ای به نظر می‌رسد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی احتمال داد که اتاق فکر این تحرکات در خارج از کشور قرار داشته باشد و تصریح کرد: خواسته یا نخواسته افرادی که دست به سیاه نمایی می‌زنند بازیچه دست بیگانگان و سودجویان شده‌اند.
وی هیچ نهاد و ارگانی را بدون ایراد و اشکال ندانست و افزود: به غیر از ۱۴ معصوم احتمال اینکه خطایی از هرکسی سر بزند، وجود دارد و نمی‌توان هیچکس را مصون از اشتباه دانست و اگر خطایی هم از هر فردی رخ دهد نباید خطای یک فرد را به حساب کل بگذاریم.
این نماینده اصولگرای مجلس با تأکید بر اینکه نباید خطای یک قاضی به کل قوه قضاییه نسبت داده شود، گفت: نهادهای منتسب به مقام معظم رهبری یا نهادهایی که رؤسای آن‌ها را رهبری تعیین می‌کند، مثل قوه قضاییه، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران خدمات گسترده‌ای به کشور ارائه داده‌اند که باید نقد عملکرد آن‌ها با لحاظ همه این خدمات بیان شود.
موسوی‌لارگانی سیاه نمایی‌های اخیر را نادیده گرفتن خدمات ارائه شده از دستگاه‌های نام برده به ویژه قوه قضاییه عنوان و اضافه کرد: بزرگنمایی کردن برخی مسائل و نقد غیرمنصفانه قطعا موجب تضعیف نظام می‌شود و این اقدام از افرادی که درون نظام هستند، پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در دام سیاه‌نمایی برخی افراد گرفتار شوند، تأکید کرد: در چنین مقطعی لازم است رسانه‌ها نقاط مثبت و منفی دستگاه‌ها را در کنار هم ببینند و با نقدی منصفانه در جهت اصلاح امور گام بردارند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس برخورد چندگانه با منتقدان را غیر قابل قبول دانست و گفت: نقد منصفانه باعث اصلاح امور خواهد شد و موارد مطروحه اخیر سیاه‌نمایی و غیرمنصفانه است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc