کد خبر : 32793
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 15:42

درراستای گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان

زنگ نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان نواخته شد

زنگ نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان نواخته شد
روز 5 اسفند ماه سال 1362، تعداد146شهیدعملیات خیبر در یک روز در شهرستان فلاورجان تشییع شد  که به همین مناسبت این روز به عنوان روز شهرستان فلاورجان معرفی گردید.

 زنگ نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان باحضورسهرابی رئیس اداره آموزش وپرورش  وامام جمعه پیربکراندر هنرستان امام خمینی(ره) سهروفیروزاننواخته شد

  رئیس اداره آموزش وپرورش بخش پیربکران درجمع هنرجویان این هنرستان گفت:  روز ۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۲، تعداد۱۴۶شهیدعملیات خیبر در یک روز در شهرستان فلاورجان تشییع شد  که به همین مناسبت این روز به عنوان روز شهرستان فلاورجان معرفی گردید.

سهرابی ضمن اشاره به آمار بالای ایثارگران در شهرستان افزود: شهرستان فلاورجان این افتخار را دارد که اولین کنگره ملی شهدا را در شهرستان فلاورجان برگزار می کندو جای جای خاک شهرستان یاد و خاطره شهدا و ایثارگران می باشد
وی افزود:همه در قبال شهدا و ایثارگرام مسئول هستیم و شجاعت دانش آموزان درسنین شما امنیت را در کشور ما ایجاد کرده است و شما هنرجویان باید با درس خواندن و مهارت آموزی راه شهدا را ادامه دهید.

رئیس اداره آموزش وپرورش پیربکران در پایان  گفت: نظر مقام معظم رهبری این است که در افق چشم انداز ۱۴۰۰، کشور ایران باید رتبه اول را داشته باشد. در این راستا شما هنرجویان می توانید چرخ صنعت جامعه را حرکت دهید و در توسعه اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا کنید.

دهستان سهروفیروزان ۷۵ شهید۸ مفقودالاسر  و ۳۶ جانباز را در افتخارات خودبه ثبت رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc