کد خبر : 36516
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 1:53

رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان

فعالیت۱۱ هزار کسبه دارای پروانه کسب و ۴ هزار کسبه بدون پروانه کسب /پلمپ ۱۸۰۰واحدصنفی متخلف درشهرستان فلاورجان

فعالیت۱۱ هزار کسبه دارای پروانه کسب و ۴ هزار کسبه بدون پروانه کسب /پلمپ ۱۸۰۰واحدصنفی متخلف درشهرستان فلاورجان
در شهرستان فلاورجان 11 هزار کسبه دارای پروانه کسب و 4 هزار کسبه بدون پروانه کسب هستند، همچنین 580 نفر از پروانه‌ها با تخفیف ویژه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان صادر شده است.

هاشم اله‌دادیان رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار و با اشاره به برخورد بازرسی اصناف با واحدهای متخلف صنفی اظهار داشت: در ۳ سال گذشته یک هزار و ۸۳۳ واحد صنفی به دلیل تخلف از یک روز تا ۱۰ روز پلمب شد که از این میزان در حدود ۳۰ واحد صنفی به صورت کامل جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در شهرستان فلاورجان ۱۱ هزار کسبه دارای پروانه کسب و ۴ هزار کسبه بدون پروانه کسب هستند، همچنین ۵۸۰ نفر از پروانه‌ها با تخفیف ویژه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان صادر شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان بیان کرد: ما متصدی صدور پروانه کسب و نظارت و بازرسی بر روی واحدهای صنفی هستیم و با تشکیل اکیپ‌های بازرسی، از مغازه‌ها و واحدهای صنفی در قالب جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار و سایر تخلفات اماکن بازرسی جدی انجام می‌شود.

وی گفت: همکاری با سازمان بهزیستی در قالب طرح ملی کرامت به مدت ۲ سال، برپایی نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی با ۱۲۰ غرفه به مدت ۱۰ روز در پارک ساحلی فلاورجان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از واحدهای صنفی نمونه‌ای که برای اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء واحدهای خود را تعطیل می‌کردند، از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط اتاق اصناف فلاورجان است.

اله‌دادیان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس فقه بازار، برگزاری کلاس مکاسب شامل مباحث حقوق کارفرما و کارگر، برگزاری همایش‌های آموزشی بهداشت و درمان، برگزاری همایش بزرگ پول‌شویی با حضور اساتید مجرب و حمایت از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی شهرستان فلاورجان از دیگر اقداماتی است که اتاق اصناف آن را انجام داده است.

وی گفت: برای زلزله کرمانشاه، مردم و بازاریان شهرستان فلاورجان ۲۸۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مالی و غیرمالی از جمله پتو، وسایل گرمایشی، نان خشک، پلاستیک گلخانه‌ای و … کمک کردند که این کمک‌ها یک مرحله به صورت هوایی با همکاری پایگاه هشتم شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۲ مرحله به صورت زمینی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

درپایان ازخبرنگاران وفعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان تجلیل بعمل آمد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc