کد خبر : 36604
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 15:25

شهرستان شهدای خط شکن

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان برگزار شد
جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس ساعدی وباحضور حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان وائمه جمعه قهدریجان وپیربکران ومسئولین ادارات در سالن اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزارشد.

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس ساعدی وباحضور حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان وائمه جمعه قهدریجان وپیربکران ومسئولین ادارات در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزارشد.

در این جلسه مهندس ساعدی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت امام جواد علیه السلام وعرض خیر مقدم به مدعوین محترم گفت:خدا راشاکرم که اولین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مسئولین تشکیل گردیده وان شالله در اینده حتما ماهی یک جلسه شورای اداری را در دستور کار خواهیم داشت وبصورت دوره ای در تمام شهرها این جلسات تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مهندس هدایت فرماندار سابق شهرستان وهمچنین تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی ورسانه هستند و از مدیران شهرستان می خواهم که با رسانه ها تعامل وهمکاری داشته باشندوهر گونه اقدامی که در جهت خدمت به مردم عزیز انجام می دهند را حتما به اطلاع مردم برسانند.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید حججی گفت:امروز شهید حججی به ما درسی داد که جوانان عزیز ما در هرشرایطی و در هر زمان می توانیم جوانان برومند داشته باشیم و از فرامین ولایت و رهبری تبعیت نمایند.

وی در بحث مدیریت آب در شهرستان گفت: از استاندار محترم اصفهان دکتر مهر علیزاده تشکر نموده که از زمانی که وارد استان اصفهان گردیده به سختی تلاش در رفع مشکلات آب داشته و تمام قد آمده که مشکل آب را حل نمایند، اما ما باید واقعیت را هم بدانیم که نمی توان فعلا رودخانه را باز نگه داریم و باید این آب موجود مدیریت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان گفت: بخشی از آب در کانال ها جاری شده است و بنده باتفاق نماینده محترم شهرستان پیگیر حق آبه های مردم هستیم و امید واریم که انشا الله این مسئله هم بخوبی حل و فصل شود.

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در شهر قهدریجان گفت: از اعضای شورای تامین تشکر می نمایم که در امنیت و آرامش شهرستان نقش بسزایی داشتند و بنده خدمت جناب استاندار هم عرض کردم که باید نگاه ویژه به فلاورجان داشت .

وی همچنین افزود : این قول را می دهم که در بخش قهدریجان به صورت ویژه وارد شده و مسائل و مشکلات و مطالبات بحق مردم را پیگیری نمایم.

مهندس ساعدی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی مردم گفت :شرایط سختی است و مردم از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی بسر نمی برند و ما مسئولین موظف و مکلف هستیم که تا حد امکان به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی نماییم.

مهندس ساعدی در بحث اشتغال گفت: وضعیت اشتغال در شهرستان ما وضعیت خوبی نیست و من از بخشداران و شهرداران می خواهم که بصورت جدی ورود پیدا کنند تا بخشی از مسائل اشتغال را حل کنیم .

وی همچنین از بانک ها خواست که در بحث پرداخت وام ها خیلی سختگیری ننمایند و رضایت مندی مردم را جلب نمایند و امید وارم که بتوانیم کاری ماندگار در این حوزه انجام دهیم.

وی در بحث توافق نامه برجام با اشاره به عهد شکنی امریکا گفت: ما کشور مستقلی هستیم ،با اینکه تمام قد آمده اند که ما را زمین گیر نمایند ولی ما شرایط بدتر از زمان جنگ را نداریم و قطعا با کمک و همراهی و همدلی همدیگر این مقطع زمانی را هم به خوبی طی خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری با اشاره به بحث گرانی و گران فروشی گفت :با توجه به بحث گران فروشی از دستگاه های متولی امر به جد می خواهم که در این عرصه ورود پیدا کنند و سعی کنند این مسئله را مدیریت نمایند و انشاالله در شهرستان ما موردی از گران فروشی نباشد که خود این ایجاد نارضایتی می نماید

وی در ادامه با اشاره در پیش بودن هفته دولت گفت: پروژه های نیمه تمام شهرستان در دستور کار قرار گیرد و ساماندهی شود به گونه ای که خروجی خوبی برای مردم داشته باشد.

وی همچنی به راه اندازی میز خدمت در فرمانداری اشاره کرد و گفت :باید همه دستگاه ها دغدغه حل مشکلات و مسائل مردم را داشته باشند و نباید بروکراسی اداری دست و پا گیر مردم شود و کلیه دستگاه های اجرائی در شهرستان باید در این زمینه فعال شوند و گزارش آن را به فرمانداری ارسال نمایند.

سرپرست فرمانداری همچنین با اشاره به بحث کنگره سرداران شهید شهرستان گفت: باید تمام دستگاه ها تمام قد پای کار بیایند و کار هایی که در این پروژه و کار فرهنگی عظیم بر زمین مانده انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc