کد خبر : 39221
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 22:33

گذر آب زاینده رود از پل تاریخی بابا محمود در پیربکران

گذر آب زاینده رود از پل تاریخی بابا محمود در پیربکران

آب زاینده رود در مسیر اصفهان به پل تاریخی بابا محمود رسید.

با افزایش میزان خروجی از سد زاینده رود در شامگاه ۲۶ اسفندماه، آب زاینده رود از پل تاریخی بابا محموددربخش پیربکران گذر کرد

گفتنی است شامگاه ۲۷ اسفندماه از پل تاریخی بابا محمود دربخش پیربکران گذر کرد وپیش بینی می شود تا صبح۲۸ اسفنده نیز از پل تاریخی ورگان فلاورجان گذر کند با توجه به شرایط موجود، روز ۲۹ اسفندماه آب در سطح شهر اصفهان جاری باشد.
به نقل روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان روز گذشته با اعلام خبر افزایش خروجی از سد زاینده رود گفت : زاینده رود در تعطیلات نوروز در سطح شهر اصفهان جاری می شود
وی با تأکید بر این که افزایش خروجی خللی در سهم آب شرب ،کشاورزی و صنعت وارد نمی کند عنوان کرد : آب حداکثر تا اواسط خرداد ماه جریان دارد . و آب برای کشاورزان شرق و غرب طبق پیش بینی ها ی انجام شده در موعد مقرر توزیع و تأمین خواهد شد .

میر محمد صادقی با اشاره به ذخیره ۱۷۰ میلیون متر مکعب آب در مخزن سد زاینده رود افزود : میزان بارندگی در ایستگاه شاخص زاینده رود در ۲۴ گذشته ۱۸ میلیمتر ثبت شده است . وی آمار تجمعی بارش ها را در این ایستگاه یک هزار و ۴۰۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود : شرکت آب منطقه ای اصفهان تا آخر سال آبی امسال که تابستان ۹۸ خواهد بود به تعهدات آبی خود در تأمین آب کشت کشاورزی شرق و غرب و هم چنین آب شرب مطمئن عمل خواهد کرد .
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc