کد خبر : 42633
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 16:35

محوطه سازی و زیبا سازی حاشیه زاینده رود در شهر فلاورجان با اعتبار ۱۰ ملییارد ریال

محوطه سازی و زیبا سازی حاشیه زاینده رود در شهر فلاورجان  با اعتبار ۱۰ ملییارد ریال

نصری شهردار فلاورجان عنوان کرد :ساماندهی حاشیه زاینده رود در راستای ایجاد پویایی و نشاط در شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت

به گزارش نیوز فلاورجان ساماندهی حاشیه زاینده رود در راستای ایجاد پویایی و نشاط در شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته، در این خصوص تمام خدمات فرهنگی، تفریحی و رفاهی مورد نیاز شهروندان پیش‌بینی شده است.
پیاده راه ها به عنوان محوری که مردم را تشویق می کنند ظهور و بروز بیشتری داشته باشند از مهم ترین مسیرهایی هستند که براساس طراحی شهری انسان محور به ظرفیت های انسانی شهر کمک می کنند و مردم برای فراغت و کار می توانند از آن استفاده نمایند.
در این ساماندهی فرهنگی هنری رویکرد خانواده محور نیز دیده شده تا تمامی اعضای خانواده لذت بودن در کنار یکدیگر و تفریح به صورت خانوادگی را تجربه کنند، این ساماندهی به واسطه نوع خاص طراحی و کارکردی که برای آن در حاشیه زاینده رود پیش‌بینی شده است، از اهمیت خاصی برخوردار است.
شهردار فلاورجان در این باره چنین گفت: پس از جمع آوری بتن های پنلی فرسوده، ماکادام ریزی، تثبیت خاک و… در ضلع غرب پارک ساحلی میثم و همجوار با پل تاریخی فلاورجان (ورگان)، ساماندهی در این محدوده را در دستور کار خود قرار دادیم.
مهندس جواد نصری این مهم را یادآور شد و تصریح نمود: در کنار مناظر طبیعی وجود مکانی برای گردهمایی شهروندان لازم به نظر می‌رسید، حال اگر منظره روبروی شهروندان رودخانه باشد آن را بهتر از هر مکان دیگری برای برگزاری نشست هایشان تبدیل می‌نماید. فکر و خلاقیت، علاوه بر زیبایی، بر کارایی آن نیز توجه شود و شهروندان مکانی هیجان آور و متفاوت را تجربه کنند.
مهندس جواد نصری با بیان اینکه هم اکنون عملیات زیربنایی این ساماندهی در حال اجراء می باشد، افزود: برای اجرای این پروژه ۱۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc