کد خبر : 48021
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 9:49

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی دام و طیور در “فلاورجان”

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی دام و طیور در “فلاورجان”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله داروی دام و طیور به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “فلاورجان” با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی محموله  داروی دام و طیور را به صورت قاچاق در انباری دپو کرده و قصد توزیع آنها را دارد که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “فلاورجان” همراه با ماموران اداره “صمت” و دامپزشکی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آنجا۲۳ هزار و ۷۷۱ عدد انواع داروی قاچاق دام و طیور را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می شود که از عموم مردم تقاضا می شود در این خصوص با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc