کد خبر : 48476
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 13:36

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

دریافت خسارت ازبیمه بدون کروکی تا ۱۶ میلیون افزایش یافت

دریافت خسارت ازبیمه بدون کروکی تا ۱۶ میلیون افزایش یافت
دریافت خسارت از بیمه بدون کروکی از ۱۱ میلیون تومان به ۱۶ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ محمدی اظهار داشت :  در صورتی که طرفین حادثه در سوانح رانندگی، دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند، می توانند بدون دریافت کروکی از پلیس، به شرکت بیمه مراجعه کرده و تا سقف ۱۶ میلیون تومان خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در صورت وقوع تصادف و یا حادثه در حین رانندگی، ابتدا رانندگان ضمن حفظ خونسردی خود سریعاً وسایل نقلیه را به منتهی ‌الیه سمت راست معبر هدایت کنند.

وی افزود: سپس در صورتی که طرفین حادثه در سوانح رانندگی، دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند و همچنین این اطمینان را داشته باشند که خسارت وارده به وسیله نقلیه غیر مقصر، کمتر از ۱۶ میلیون تومان است، می توانند بدون دریافت کروکی از پلیس، به شرکت بیمه مراجعه کرده و تا ۱۶ میلیون تومان خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در صورت بالا بودن مبلغ خسارت وارده به خودرو غیر مقصر (بیش از ۱۶ میلیون تومان) یا عدم رضایت، طرفین با شماره پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و با اعلام آدرس دقیق محل حادثه، افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام خواهد شد و کروکی ترسیم می شود.

وی با اشاره به اینکه  برخورد با جسم ثابت و تصادف با خودرو سنگین مشمول این قانون نیست، گفت: این قانون با رضایت طرفین است و بیمه مکلف به پرداخت خسارت تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان بدون کروکی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc