کد خبر : 48619
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 18:09

اداره‌ها، اصناف و بانک‌ها از دوشنبه تعطیل شدند/ ممنوعیت تردد خودروها از فردا

اداره‌ها، اصناف و بانک‌ها از دوشنبه تعطیل شدند/ ممنوعیت تردد خودروها از فردا
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات تعطیلات هفته جاری و ممنوعیت تردد در محورهای کشور را اعلام کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام کرد: همه ادارات، بانکها و اصناف از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ممنوعیت تردد در تمامی محورهای کشور و بین استانی برقرار خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادر برای تردد لغو شده است.علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می‌شود و حتما هم اخذ می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونابا تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، بیان داشت: در تعطیلات پیشرو فقط اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج ضروری مردم و نیز دستگاه های امدادی مانند اورژانس و…. فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است و دسته روی نیز ممنوع خواهد بود.

رئیسی یادآور شد: امروز رئیس جمهور تاکید کرد تا همه دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر این موضوع وارد عمل شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا متذکر شد:میزان جرائم مشخص شده و وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و استانداران موظف به رعایت دستورات هستند.

 

به گزارش نیوز فلاورجان بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت  شهرستان فلاورجان و۲۰ شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز شیوع کرونا ثبت شده است.مراکز درمانی شهرستان فلاورجان به دلیل روند صعودی شیوع بیماری در وضعیت فوق بحرانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc