کد خبر : 48741
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 10:18

به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه

پیام تبریک شهردارفلاورجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

پیام تبریک شهردارفلاورجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
شهردارفلاورجان به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامی، فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی را به مردم شهر فلاورجان تبریک گفتند . متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ …”

کتاب، آیینه اندیشه و رهاورد سفیران روشنی و آگاهی است. قفل گنجینه گوهر آگاهی و تجربیات بشری به مدد کلید کتاب گشوده می شود.کتاب، روایتگر قصه ها، غصه ها و شادی ها و بیانگر توفیقات و ناکامی ها و شمع روشنگر مسیر نجات از وادی جهل و نادانی است.

کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و عنصری رشد آفرین در پهنه ی زندگی بشر است؛ آنچنان که نقطه ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای کتاب، خواندن و مطالعه شکل گرفت و اعجاز اسلام، کتاب قرآن و راه رسیدن به اعماق آن تامل و تحقیق و تدبر در آن بود.

ضمن گرامیداشت هفته کتاب،کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به نویسندگان، پدیدآورندگان و دست‌اندرکاران و تلاشگران کتاب و کتابخوانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از همت والای اهل فکر، اندیشه و قلم که در ترویج این مسئولیت خطیر می کوشند قدردانی می نمائیم و امیدواریم با همت و تلاش و برنامه ریزی و سیاستگذاری همه مسئولان و علاقمندان و نخبگان و اندیشه ورزان شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی و تکریم و پاسداشت اهالی کتاب بویژه نویسندگان و اندیشمندان صاحبنظر در دیار خط شکنان، فلاورجان بیش از پیش باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc