کد خبر : 50417
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 20:24

شرکت‌های تعاونی‌ به ظرفیت‌های آثار تاریخی در منطقه توجه کنند.

شرکت‌های تعاونی‌ به ظرفیت‌های آثار تاریخی در منطقه توجه کنند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در بازدید از برج کبوتر منطقه پیربکران تأکید کرد: شرکت‌های تعاونی‌ به ظرفیت‌های آثار تاریخی در منطقه توجه کنند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در بازدید از برج کبوتر منطقه پیربکران تأکید کرد:
شرکت‌های تعاونی‌ به ظرفیت‌های آثار تاریخی در منطقه توجه کنند.
به گزارش نیوز فلاورجان در برنامه‌های ترویجی اداره تحقیقات، آموزش و ترویج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش تعاون استان بازیدی از شرکت تعاونی دهیاری بخش پیربکران شهرستان فلاورجان در دستور کار قرار گرفت. ‌
امیری افزود روح تعاون در تجمیع سرمایه‌های خرد و سرمایه‌گذاری کلان در حوزه‌های مختلف است که در صورت نیاز به سرمایه بیشتر امکان استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۶ وجود دارد.
وی در ادامه به این شرکت تعاونی و اداره تحقیقات، آموزش و ترویج توصیه کرد که برنامه‌های بازید از این نوع شرکت‌های تعاونی برای دانشجویان علاقمند برگزار نمایند.
هیات مدیره شرکت تعاونی در این بازدید ضمن توضیح فعالیت‌های شرکت تعاونی اظهار داشت: این شرکت تعاونی علاوه بر فعالیت در جمع‌آوری زباله و عمران روستاهای بخش پیربکران، در طرح جدید توسعه اقدام به خرید زمین و برج‌های کبوتر روستا نموده است.
داوود نصیرزاده افزود: برای مرمت و بازسازی دو برج کبوتر برای توریست‌گردی و نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع دستی روستا مبلغ سی میلیارد ریال هزینه شده است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: یکی از این برج‌ها که به عنوان بزرگترین برج کبوتر در ایران مطرح می‌باشد ظرفیت ده هزار کبوتر را دارد.

در بازدید از شرکت تعاونی دهیاری بخش پیر بکران شهرستان فلاورجان مدیر تعاون، رییس اداره تحقیقات، آموزش و ترویج تعاون، رئیس و کارشناس مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان حضور داشتند.
شایان ذکر است در قدیم از برج‌های کبوتر به منظور استفاده از کود، گوشت و پر کبوتر استفاده می‌شده است. علاوه بر آن بام برج کارکرد دیده‌بانی و نگهبانی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc