کد خبر : 51344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 9:35

توقیف ۷۰ تُن شکر قاچاق در فلاورجان

توقیف ۷۰ تُن شکر قاچاق در فلاورجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۷۰ تن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سردار محمدرضا هاشمی‌فرعنوان کرد : مأموران کلانتری ۱۵ پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان حین گشت‌زنی در حوزه مأموریتی خود در یکی از روستاهای این شهرستان به دو دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه کامیونت باری حامل شکر که قصد تخلیه آنها در باغ بودند مشکوک شدند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی نسبت به توقیف هر سه دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آنها اقدام کردند. شکرهای بسته‌بندی شده به صورت خارج از شبکه توزیع بودند و طبق تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا، قاچاق محسوب می‌شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات در مجموع ۷۰ تن شکر قاچاق که ارزش آن توسط کارشناسان مربوطه ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده بود، کشف شد و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: به افراد سودجو و فرصت‌طلبی که با قاچاق کالا باعث توقف در رشد تولید کشور می‌شوند هشدار می‌دهیم که مطمئن باشند پلیس با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی و خاص خود تحرکات آنها را زیر نظر دارد و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر می‌کند و به دست قانون می‌سپارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc