کد خبر : 51393
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 18:38

نقش موثرو پایدار سمن ها در مسائل مختلف ودر راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

نقش موثرو پایدار سمن ها  در مسائل مختلف ودر راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
فرماندار فلاورجان:دخیل کردن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی می‌تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشد

به گزارش نیوز فلاورجان پیش از ظهر امروز ۲۴مرداد ماه، نشست مسئولین خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان فلاورجان با دکتر معینی فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری با حضور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان، تعدادی از مسئولین ادارات مربوطه و مسئولین سمن ها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر معینی در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در جامعه بیان نمود: نقش سازمان‌های مردم نهاد در مسائل مختلف جامعه اعم از مقابله با اعتیاد، رفع مشکلات زیست محیطی، حمایت و توانمند سازی سالمندان و نیازمندان و … در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به شدت موثر، پایدارتر و ماندگارتر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دخیل کردن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی می‌تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشد.

فرماندار فلاورجان در پایان به مناسبت سالروز تشکیل سازمانهای مردم از همه دست در کاران این سازمان‌ها و تشکل‌ها قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از نمایندگان تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها ضمن تشریح عملکرد خود به بیان چالش‌ها و مشکلات پیش روی مجموعه پرداخته و از فرماندار و مسئولین شهرستان خواستار پیگیری رفع آن‌ها شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc