کد خبر : 52113
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 18:32

در کمتر از ۲ ساعت ؛

عاملان تیراندازی در شهرستان فلاورجان دستگیرشدند

عاملان تیراندازی در شهرستان فلاورجان دستگیرشدند
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از 2 ساعت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با حضور ماموران انتظامی در صحنه و بررسی میدانی موضوع مشخص شد ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح شکاری به سمت خودرو شهروندی تیر اندازی کرده و به سرعت از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و با جمع آوری مستندات خاص در نهایت ۲ عامل این تیراندازی در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی دقیق دستگیر شدند.

 این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اقلام غیر مجاز از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی به علت برخی اختلافات خانوادگی اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc