کد خبر : 51598
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 12:17

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:

کشف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه با دستگیری ۲ سارق در فلاورجان

کشف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه با دستگیری ۲ سارق در فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری دو سارق و کشف ۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف ارتقای سطح امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، دو سارق شناسایی و در دو عملیات هماهنگ در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: کشف ۱۰ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc