کد خبر : 51821
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 17:40

بمناسبت هفته بسیج

۴۰۰برنامه با شعار بسیج امید ملت ایران در فلاورجان برگزار می‌شود

۴۰۰برنامه با شعار بسیج امید ملت ایران در فلاورجان برگزار می‌شود
نشست خبری سرهنگ کریمیان فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان با خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ پاسدار کریمیان با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج و خیرمقدم و تشکر از خبرنگاران وبا اشاره به کلام امام خمینی ره که فرمودند”من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.”اهم برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد .

وی در ادامه افزود :هفته بسیج امسال با شعاربسیج امید ملت ایران آغاز و به همین مناسبت ۴۰۰ عنوان برنامه با همکاری حوزه های پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج در شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان اجرا می‌شود

وی در ادامه افزود : برنامه های بسیج در سال جاری با رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی ,جهاد تبیین و در همین راستا برنامه های هفته بسیج در قرارگاه‌های ۱۱ گانه‌ی بسیج اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان در ادامه با بیان اینکه در آغاز برنامه ها دیدار فرماندهان و مدیران بسیج با آئمه جمعه انجام می‌شود افزود:توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه محرمیت زدایی به مدت سه روز در تاریخ های سوم و چهارم و پنجم آذر ماه ایستگاه خدمت رسانی در زمینه های برپایی میز خدمت توسط بسیج ادارات ،حضور پزشکان جهادی با تخصص های مختلف ،ایستگاه های مشاوره,پخت نان صلواتی جهت توزیع بین نیازمندان و….در سپاه ناحیه فلاورجان برگزار می‌شود

وی در ادامه عنوان کرد :جهادگران بسیجی شهرستان فلاورجان از ابتدای سال ۳۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی اعم از ساخت ، تکمیل، مرمت و بهسازی خانه های محرومان را اجرا کرده اند.

وی در ادامه افزود:ساخت ۳۵سرویس بهداشتی .اجرای پروژه آبرسانی در سیستان و بلوچستان و تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های شهرداری و دهیاری ها شهرستان .ایزوگام پشت بام منازل نیازمندان از دیگر اقدامات گروه های جهادگران بسیجی شهرستان فلاورجان است .

سرهنگ کریمیان در راستای تحقق ازدواج آسان نیز افزود: در این خصوص ۳۵ جهیزیه کامل با محوریت کالاهی ایرانی به زوج‌های جوان خانواده‌های کم برخوردار اهدا و در تاریخ چهارم آذر ماه  اهدا می‌شود.

وی در ادامه افزود :نصب تعداد ۷۵پنل خورشیدی در راستای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی وکمک به تولید برق با همکاری اداره برق انجام شده است .

وی در ادامه افزود :در حوزه اشتغالزایی تاکنون ۹میلیارد تومان وام تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغالزایی به ۲۱۰متقاضی اعطا شده است .

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان در پایان از برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح روستاها و شهرها،دیدار از خانواده شهدا،
برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری همایش‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی،برگزاری مسابقات علمی فرهنگی مذهبی،برگزاری رویداد تولید محتوا و بازی‌های رایانه‌ای،برگزاری همایش جهادگران علمی،برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی و..دیگر برنامه‌هایی که با هماهنگی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در هفته بسیج به اجرا درمی‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc