کد خبر : 51945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 17:48

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام معظم رهبری جهاد است .

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام معظم رهبری جهاد است .

به گزارش نیوز فلاورجان ، فرماندار فلاورجان در کنگره ملی شهید شاخص کشور سردار شهید محمدرضا ابراهیمی عنوان کرد :زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام معظم رهبری جهاد است و همواره باید در دستورکار قرار گیرد. مهندس نادری تشریح کرد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام

به گزارش نیوز فلاورجان ، فرماندار فلاورجان در کنگره ملی شهید شاخص کشور سردار شهید محمدرضا ابراهیمی عنوان کرد :زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام معظم رهبری جهاد است و همواره باید در دستورکار قرار گیرد.
مهندس نادری تشریح کرد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان ، مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

فرماندار فلاورجان در این مراسم گفت :شهیدان ما در پیروی از مکتب عاشورا و لبیک به ندای ولی فقیه زمان خویش برای دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمنان متجاوز به وطن ، جان خویش را نثار کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.

نماینده عالی دولت بیان کرد: ما در دهه‌های اخیر و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحت سخت‌ترین شرایط اقتصادی به نقطه‌ای رسیدیم که در حال حاضر خیلی از کشورهای دنیا در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های سخت‌افزاری دست نیاز به سمت کشور ایران دراز کردند و این از برکات انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست.

وی گفت: امروز ما با یک جنگ ترکیبی برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی علیه ملت و علیه جهان تشیع روبرو هستیم و این دشمن همواره با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در ایجاد جو ناامیدی برای مردم در جامعه دارد ولی ملت قهرمان و شجاع ایران همواره نشان دادند در را مبارزه ومقابله با جهان استکبار در میدان هستند.

ایشان در جمع بندی سخنان خود به رویداد مهم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هشتمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره و گفتند: دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی وایجاد ناامیدی سعی دارد حضور مردم را در صحنه انتخابات همانند دوره های قبل کم رنگ نشان دهد ، ولی دشمنان نظام وانقلاب باید بفهمند که ملت رشید ایران اسلامی همچون گذشته بر پای آرمان ها وارزش های نظام وانقلاب خود همچون کوه ایستاده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc