کد خبر : 51953
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 17:59

کریمی رئیس اداره گاز شهرستان فلاورجان شد.

کریمی رئیس اداره گاز شهرستان فلاورجان شد.

به گزارش نیوز فلاورجان ظهر امروز ۲ دیماه، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان با حضور مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان و مدیر عامل شرکت گاز استان در محل دفتر فرماندار برگزار شد. فرماندار فلاورجان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت گاز استان

به گزارش نیوز فلاورجان ظهر امروز ۲ دیماه، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان با حضور مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان و مدیر عامل شرکت گاز استان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار فلاورجان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت گاز استان وهمراهان ایشان ، بیان داشتند: با توجه به مصارف گاز ،خانگی، صنعتی و کشاورزی در سطح شهرستان باید مهم را به گونه ای مدیریت نماییم که با کمبود سوخت موصوف مواجه نشویم ، چه بسا عدم مدیریت مصرف گاز باعث کاهش و افت فشار این نعمت خدادادی و ایجاد نارضایتی در بخش صنعت و کشاورزی وخانگی می شود که مدیریت درست اداره گاز شهرستان تا کنون در این امر بسیار درست و مناسب ارزیابی می شود.

فرماندار شهرستان باتقدیر از خدمات شرکت گاز بیان داشتند: امروز شاهد بهره مندی شهروندان ازگازرسانی به منازل وکارگاههای خود هستند و این خدمت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهروندان است.

در پایان از زحمات مهندس رجبی تقدیر و مهندس کریمی به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc