کد خبر : 52225
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 20:51

توجه ویژه ی دولت به حوزه ی اشتغالزایی

توجه ویژه ی دولت به حوزه ی اشتغالزایی

  به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۴ بهمن ماه، مهندس مهدی نادری فرماندار فلاورجان در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان در شهرک صنعتی اشترجان حضور پیدا کرده و با آنان دیدار کرد. در این مراسم مهندس نادری ضمن برشماری اهمیت عرصه تولید که توسط صنعتگران پرتلاش در حال انجام است از آنان تشکر کرد و

 

به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۴ بهمن ماه، مهندس مهدی نادری فرماندار فلاورجان در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان در شهرک صنعتی اشترجان حضور پیدا کرده و با آنان دیدار کرد.

در این مراسم مهندس نادری ضمن برشماری اهمیت عرصه تولید که توسط صنعتگران پرتلاش در حال انجام است از آنان تشکر کرد و در ادامه افزود: که توجه ویژه ی دولت سیزدهم به حوزه ی اشتغالزایی و حمایت از تولیدکنندگان را به عنوان یکی از افتخارات این دولت میتوان یاد کرد و همچنان با تمام توان از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

مهندس نادری همچنین بیان کرد: یکی از عرصه های دیگری که مدیران این حوزه باید در آن اقدام کنند حوزه مشارکت در رویداد های ملی از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفند ماه امسال با مشارکت حداکثری مردم در انتخاب اصلح ترین فرد برای نمایندگی در خانه ملت است می توان اشاره کرد و این آگاهی بخشی را باید در تمام رده های تحت مدیریت خود اشاعه داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc