کد خبر : 52281
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 13:04

آماده شدن تمام زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فلاورجان

آماده شدن  تمام زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان روز گذشته ۸ اسفند، همایش نمایندگان فرماندار و کاربران دستگاه احراز هویت با حضور مهدی نادری فرماندار فلاورجان ، رئیس دفتر هیات نظارت برانتخابات در شهرستان ، نمایندگان فرماندار و کاربران دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد. 🔰 نادری در

به گزارش نیوز فلاورجان روز گذشته ۸ اسفند، همایش نمایندگان فرماندار و کاربران دستگاه احراز هویت با حضور مهدی نادری فرماندار فلاورجان ، رئیس دفتر هیات نظارت برانتخابات در شهرستان ، نمایندگان فرماندار و کاربران دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد.
🔰 نادری در این همایش تأکید کرد: برای برگزاری انتخابات باید تمام مجریان و عوامل انتخابات تعامل، هماهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت سرلوحه امور در فرآیند اجرای انتخابات ، از نمایندگان فرماندار،اعضای شعب و دیگر عوامل دست اندرکار در ستاد انتخابات شهرستان خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل و مشکلات احتمالی در شعب اقدام نموده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز کنند.

ایشان از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی نام برد وافزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است.

مهدی نادری در ادامه تشریح کرد: در کشورمان در طی چهل و پنج سال اخیر انتخاباتی که انجام شده علیرغم تحریم ها ودشمنی های که علیه انتخابات انجام می گرفت ملت ایران و شهروندان عزیز ایران در صحنه انتخابات علیرغم مشکلات و فضاسازی هایی که وجود داشت حضور داشتند و این نشان از برگزاری انتخابات مردمی و سالم در ایران عزیز است.

ایشان گفتند: با تدابیر اتخاذ شده تمام زیر ساخت ها و تجهیزات برگزاری انتخابات همانند سایر مناطق استان وکشور در شهرستان آماده شده است

فرماندار شهرستان در پایان مجددا از همه شهروندان غیرتمند شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان درخواست کردند با لبیک به ندای رهبر انقلاب و در جهت دفع دسیسه های دشمنان ملت ، همچون ادوار گذشته در روز جمعه ۱۱ اسفند برگ زرینی دیگر بر دفتر افتخارات شهرستان بیفزایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc