کد خبر : 590
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 7:40

نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان

نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان

نخستین یادوراه شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان۱۲/۲۱ با حضور سرهنگ پاسدار مهدی اسدی مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان، حجت الاسلام محمدمهدی دیانی از راویان سیره تفحص شهدا،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وفرماندار شهرستان ودیگر مسئولین ، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم در ورزشگاه شهید بهشتی فلاورجان برگزار شد. حجت الاسلام و

نخستین یادوراه شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان۱۲/۲۱ با حضور سرهنگ پاسدار مهدی اسدی مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان، حجت الاسلام محمدمهدی دیانی از راویان سیره تفحص شهدا،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وفرماندار شهرستان ودیگر مسئولین ، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم در ورزشگاه شهید بهشتی فلاورجان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی دیانی از راویان گروه تفحص سیره شهدا در این یادواره با اشاره به به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه شجاع‌ترین مردم کسی است که بر هوای نفس خود غلبه کند، اظهار کرد: پهوانان واقعی این مرز و بوم شهدایی هستند که با غلبه بر هواهای نفسانی بزرگترین و ماندگارترین ایثارها را از خود به جای گذاشتند.

وی افزود: بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری وجود دارد مگر اینکه کسی در راه خدا کشته شود.

این راوی دوران دفاع مقدس گفت: شهید شاهمرادی در کل جبهه هیچگاه اظهار سختی نکرد مگر در راه بازگشت از جزیره مجنون چراکه بسیاری از دوستان و همرزمانش در آن جزیره محاصره شده بودند.

وی یادآور شد: یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در چرخش در ورزش زورخانه‌ای سرآمد بود به طوریکه در ۲ دقیقه ۲۰۰ مرتبه می چرخید، او قبل از انقلاب در مقابل شاه و فرح هنرنمای کرد، به او گفتند برو جلو تا فرح بازوبند پهوانی را بر روی دستت ببندد اما وی قبول نکرد و گفت فرح نامحرم است و لخت

دیانی ادامه داد: همین شهید بزرگوار زمانی که امام راحل از قم به تهران نیامده بودند در مقابل ایشان هنرنمایی کرد، پس از این جریان امام در گوش او چیزی گفت که وی متحول شد و در دوران دفاع مقدس نیز به شهادت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا وجودشان را خرج اسلام کرده اند، بیان کرد: شهدای ما افرادی بودند که در اوج سختی‌ها خم به ابرو نمی آورند و واژه‌ ایثار را برای ما معنا می کردند.

این مدرس جامعه المصطفی قم، ضمن بیان اینکه جنگ هنوز ادامه دارد، عنوان کرد: امروز از پرده عیبت درآوردن امام زمان(عج) یک جهاد واقعی است، ظهور آن حضرت منوط به این است که هرچه زودتر زمینه ظهور آن حضرت را فراهم نماییم.

وی یادآور شد: امام زمان(عج) در هنگام ظهور پرچم اسلام را بر روی کعبه به اهتزاز در می آورند، آیا مکه اکنون امنیت دارد؟

دیانی ادامه داد: امنیت مکه زمانی حاصل می شود که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

وی تصریج کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند ما برای برچیدن ظلم، برپایی حکومت اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن قیام کردیم لذا باید این پرچم را به دست امام زمان(عج) سپرد و راه آن نیز حذف اسرائیل از صحنه جهان است.

گفتنی است در این یادواره گروه رزم‌نواز سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و گروه باستانی‌کاران شهرستان فلاورجان به اجرای برنامه پرداختند.
 
   
 
   
 
   
 
   

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc