به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان، بنابر اعلام شرکت آب منطقهای اصفهان بر اساس مصوبه کارگروه سازگاری با کم آبی استان اصفهان مقرر شد از دیروز ۲۹ خردادماه به مدت چند روز، به جای قطع جریان آب، رهاسازی آب فقط به منظور حفظ جریان پایه زیست محیطی برقرار باشد.
لازم است در این مدت، از محدوده چم آسمان تا پایین دست همه بندها و کانالهای کشاورزی بسته باشد و برداشت آب از رودخانه زاینده رود برای کشاورزان، صنایع و شهرداریها در این مدت ممنوع است.
زمان رهاسازی آب برای کشاورزی مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰