کد خبر : 1102
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 7:07

حمید قاسمی رئیس هیات کبدی فلاورجان شد.

حمید قاسمی رئیس هیات کبدی فلاورجان  شد.

حمید قاسمی رئیس هیات کبدی شهرستان شد. به گزارش فالنا به نقل از ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان  هیات کبدی شهرستان فلاورجان بعد از اینکه بدلیل نبود فضای تمرینی تمرینات خود را مدتی تعطیل کرده بودند با پیدا کردن یک فضای مناسب برای تمرینات در سالن ورزشی پارس مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان رئیس جدید هیات

حمید قاسمی رئیس هیات کبدی شهرستان شد.

به گزارش فالنا به نقل از ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان  هیات کبدی شهرستان فلاورجان بعد از اینکه بدلیل نبود فضای تمرینی تمرینات خود را مدتی تعطیل کرده بودند با پیدا کردن یک فضای مناسب برای تمرینات در سالن ورزشی پارس مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان رئیس جدید هیات خود را شناخت.

با پیشنهاد مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و تایید هیات استان حمید قاسمی عضو شورای اسلامی شهر فلاورجان بعنوان رئیس هیات کبدی فلاورجان منصوب شد.

قاسمی بعد از اینکه سکاندار هیات کبدی شهرستان شد ضمن تقدیرو تشکر از هیات قبلی گقت خوشبختانه با توجه به استعداد های خیلی خوبی که این شهرستان هم د رگذشته هم در حال حاضر دارد می توان به آینده این رشته در شهرستان امیدوار بود..وی همچنین ضمن تشکر از زحمات آقای نوروزی از ایشان هم خواست که کمک حال هیات باشند و تجربیات خودشات را در اختیار مجموعه جدید هیات قرار دهند.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc