کد خبر : 14799
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 8:20

گرامی داشت روز شوراها نهم اردیبهشت روز ملی شوراها از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران

گرامی داشت روز شوراها نهم اردیبهشت روز ملی شوراها از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران بخشدار پیربکران:شوراهای شهر و روستا باید انسان هایی مسئولیت پذیر باشند تا نسبت به حل مشکلات جامعه خود حساس باشند. به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران، مراسمی با حضور

گرامی داشت روز شوراها نهم اردیبهشت روز ملی شوراها از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران
بخشدار پیربکران:شوراهای شهر و روستا باید انسان هایی مسئولیت پذیر باشند تا نسبت به حل مشکلات جامعه خود حساس باشند.
به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران، مراسمی با حضور رؤسای شوراها و اعضای دهیاریهای منطقه پیربکران در مرکز آموزشی رفاهی چمرود برگزار شد.
DSC02455
در آغاز جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران ضمن تبریک این روز و تشکر از زحمات آنها در انجام فعالیت هایی چون پروژه مهر ۹۴، خلاصه ای از اقدامات عمرانی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش را در قالب پاور پوینت برای آنها بیان کرد. در ادامه بخشدار پیربکران به اهمیت شوراها در بهبود و رفع مشکلات منطقه اشاره کرد و بیان کرد شوراهای شهر و روستا باید انسان هایی مسئولیت پذیر باشند تا نسبت به حل مشکلات جامعه خود حساس باشند. در این جلسه همچنین اعضای شوراها به بحث و تبادل نطر درباره تعامل شوراها با آموزش و پرورش پرداختند. در پایان هدایایی به رسم یادبود از طرف اداره آموزش و پرورش به افراد اهدا شد..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc